Splošni pogoji & varstvo osebnih podatkov
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine modnirastlinjak.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino modnirastlinjak.si upravlja podjetje:
Društvo Diggit (v nadaljevanju »ponudnik«)
Kale 17, 3311 Šempeter
Matična številka: 2712644000
Davčna številka: 68478313
ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Vrste uporabnikov
Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino na modnirastlinjak.si.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
bistvene lastnosti blaga oziroma storitev
dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Ponudba in cene se v spletni trgovini modnirastlinjak.si spreminjajo in ažurirajo (popusti, zadnji artikli, sezonska znižanja). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini modnirastlinjak.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačil:
Plačilo s kreditnimi karticami (mastercard, maestro,…)
Nakazilo neposredno na bančni račun
Izdaja računov
Ponudnik takoj po oddanem naročilu kupcu pošlje povzetek naročila na email. Račun za naročilo kupec prejme na elektronski naslov.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom - stroški pošiljanja.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Postopek nakupa
Na spletnem mestu www. modnirastlinjak.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico). V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali le-tega dokončate, torej opravite nakup. Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “oddaj naročilo”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga o tem obvesti preko elektronske pošte. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka je kadar:
Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
Je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Artikli na spletni strani modnirastlinjak.si so rabljena oblačila, morebitne večje napake, ki zmanjšujejo funkcionalnost ali izgled artikla so vidne na fotografijah. Za manjše napake kot so zrahljani šivi, miniaturni madeži ne odgovarjamo. Pod vsakim artiklom je navedeno opozorilo o morebitnem stanju rabljenih oblačil.
V primeru, da večja napaka ni fotografirana, lahko kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla, izdelek vrne na naše stroške. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov modnirastlinjak@gmail.com.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Dostava
Blago, naročeno v spletni trgovini modnirastlinjak.si gre na pot v najkrajšem možnem času (vsak ponedeljek in četrtek).
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.
Za dostavo poskrbi podjetje Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Vse pošiljke so poslane kot priporočeno pismo, ponudnik za izgubljene ali poškodovane pakete ne odgovarja. Kupec se v tem primeru obrne na Pošto Slovenije.
V primeru naročila nad 30,00€ vam nudimo brezplačno dostavo po Sloveniji.
V primeru naročila do 29,99€ je strošek dostave 3,5€. Če je znesek naročila enak vrednosti 30€ ali več, so stroški pošiljanja za kupca brezplačni.
Vračilo artiklov
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema blaga.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov ponudnika: modnirastlinjak@gmail.com
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago vrne po pošti na naslov ponudnika.
Potrošnik mora kupljeno blago ponudniku vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledi uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blago mora biti poslano v originalni embalaži.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po navodilih potrošnika oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 10 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri tem se na TRR potrošnika vrne le vplačani znesek zmanjšan za strošek dostave. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila potrošniku izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Reklamacije
Potrošnik lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v 10 dneh od datuma prevzema blaga po e-pošti na naslov modnirastlinjak@gmail.com.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v zakonsko določenem roku in po postopku, ki ga natančneje urejajo določila ZVPot.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale lahko potrošnik pošlje na e-naslov modnirastlinjak@gmail.com.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova modnirastlinjak@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Varovanje osebnih podatkov
Pravica do dostopanja do informacij
Uporabniku spletne strani, ponudnik skladno z zakonodajo brezplačno omogoča pravico do pridobitve informacij o morebitni obdelavi njegovih osebnih podatkov in pravico do dostopa le-teh ter kopijo na njegovo pisno zahtevo.
Pravica do popravka
Uporabniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, ponudnik ob upoštevanju namena obdelave omogoča, da se dopolni ali popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim.
Pravica do izbrisa
Ponudnik se zavezuje omogočiti izbris in pozabo osebnih podatkov uporabnikov. Zahteva mora biti naslovljena s predlogom za izbris osebnih podatkov.
Pravica do prenosljivosti osebnih podatkov
Ponudnik na izrecno pisno zahtevo uporabnika, omogoča prenos njegovih osebnih podatkov drugam, če je to tehnično mogoče in komplementarno s programsko opremo ponudnika.
Pravica do omejitve obdelave
Ponudnik se zavezuje kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico do zahtevka o omejitvi obdelave, kadar velja eden izmed primerov skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679.
Pravica do ugovora
Ponudnik priznava pravico do ugovora kupcu na katerega se nanašajo osebni podatki in ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1) evropske splošne Uredbe 2016/679.
Nameni obdelave osebnih podatkov
Ponudnik bo podatke, ki jih je pridobil od uporabnikov, uporabljal za naslednje namene:
za komuniciranje z naročniškim oz. (pred)pogodbenim razmerjem;
za izvedbo nagradnih iger;
statistične in tržne analize; sledenje klikom in odpiranjem e-mailov ter klikom na spletni strani za segmentacijo in prilagajanje vsebine e-mailov;
obveščanje in pošiljanje e-novic, člankov, obvestil o dogodkih po e-pošti ;
neposredno trženje in pošiljanje ponudb na e-mailu in spletni strani;
segmentiranje, profiliranje in avtomatizirano obdelavo z namenom oblikovanja prilagojenih sporočil in ponudb, ki bodo bolj relevantna uporabniku;
prikazovanje prilagojenih oglasov na oglaševalskih platformah (Instagram in Facebook).
Ob poslanih elektronskih sporočilih si upravljavec zabeleži odpiranja prejetih sporočil posameznikov in klike na povezave v prejetih sporočilih. Prav tako beleži oglede in akcije na spletni strani upravljavca. Za boljše in bolj usmerjeno posredovanje ponudb ter prilagajanje sporočil oz. komunikacije zabeležene podatke avtomatsko obdeluje, analizira, profilira ter ocenjuje aktivnost in merjenje zanimanja uporabnikov.
Čas hrambe
Osebne podatke posameznika hranimo časovno neomejeno oz. do preklica privolitve za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbrišemo.
Če bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Spremembe pravil in pogojev poslovanja
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine prodajalca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pravil in pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pravil in pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku 8 dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Pravil in pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Pravil in pogojev poslovanja sprejema.
Ponudnik posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
Pravila in pogoje poslovanja je sprejela zastopnica podjetja Društvo Diggit, Jerneja Jelen.
Avtorske pravice
Vse avtorske pravice na spletni strani trgovine (vključno z vsemi slikami, fotografijami, animacijami, videi, glasbo, tekstom in datotekami) so izključna lastnina prodajalca.
Končne določbe
Ponudnik lahko spreminja te splošne pogoje poslovanja brez predhodnega soglasja uporabnikov.
Dodatna pojasnila
Če imate vprašanja, komentar, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov modnirastlinjak@gmail.com.
Ti splošni pogoji veljajo od 1. 2. 2024.